Rower KROSS ESKER 1.0 - L (21") / 700
Cena regularna:
3 499,00 zł
Promocja trwa do 31 grudnia 2024
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
KROSS ESKER 1.0
Rower szutrowy to idealne połączenie szosówki oraz górskiego. Dzięki wygodnej
i dostosowanej do długodystansowej wycieczki geometrii KROSS Esker 1.0 stanie
się Twoim ulubionym rowerem wyprawowym. I nie tylko. Bo w rzeczywistości nasz
rower szutrowy wymyka się utartym schematom i na nowo definiuje ideę maszyny
nadającej się zarówno na dojazdy do pracy, wyścig szosowy czy w lekki teren.
Sprawdź dlaczego polscy rowerzyści zakochali się w gravelach, z naszym Eskerem
na czele.
Nieokiełznana dusza szukająca przygód
KROSS Esker 1.0 został przez nas wyposażony w osprzęt, który doskonale sprawdzi się zarówno na asfalcie, jak i w terenie. Dzięki szosowym przerzutkom Shimano Claris oraz korbie FSA Tempo udało nam się uzyskać napęd, który umożliwi szybką i bezproblemową jazdę w każdych warunkach. Osiem biegów wraz z dwurzędową korbą dają szeroki zakres przełożeń – dzięki nim pojedziesz szybko po płaskim, a także możliwe będzie pokonanie stromego wzniesienia. Za hamowanie odpowiadają mechaniczne hamulce tarczowe Tektro MD-C550, które nie tylko oferują dużą siłę hamowania, ale także łatwą obsługę serwisową. W zestawie z wysokiej jakości tarczami hamulcowymi zapewniają one pewne i mocne hamowanie w każdych, nawet najbardziej niesprzyjających warunkach.
By zapewnić Ci najlepsze doznania z jazdy KROSS Esker 1.0
został wyposażony w 28 calowe koła wyposażone w markowe opony WTB Riddler o
szerokości 37 milimetrów. Zapewniają one doskonałe właściwości podczas jazdy w
każdych warunkach. Całość uzupełnia wysokiej jakości siodełko Selle Royal. Na
uwagę zasługuje także wysokiej jakości owijka Fizik Terra Microtex, która
została stworzona z myślą o rowerach szutrowych. Zapewnia ona dłoniom nie tylko
doskonałą przyczepność oraz zapobiega ich ześlizgiwaniu, ale także zapewnia
wysoką absorbcję drgań przenoszoną na ręce z podłoża.
Technologie na
szutry
Serce KROSS Esker 1.0 stanowi rama wykonana z aluminium lite. Materiał ten, dzięki naszym technologiom, jest niezwykle lekki oraz odporny na uszkodzenia. Uzupełnia go aluminiowy widelec, który zapewnia doskonałe prowadzenie roweru zarówno na szosie i na leśnych ścieżkach. Rama została wykończona szaro-grafitowym malowaniem na wysoki połysk. Takie rozwiązanie jest nie tylko miłe doznanie dla oka, ale także ułatwia utrzymanie roweru w czystości zapobiegając zaciekom po myciu.
SPECYFIKACJA:
Wykończenie lakieru
połysk
Rama ALUMINIUM
LITE
WIDELEC ALUMINIUM
Skok
widelca BRAK
PRZERZUTKA
PRZÓD SHIMANO CLARIS R2000
PRZERZUTKA
TYŁ SHIMANO CLARIS R2000
MANETKI
SHIMANO CLARIS R2000
KORBA FSA
TEMPO
KORONKI 46T-30T/175MM
KASETA
/ WOLNOBIEG 8-RZĘDOWA
ZAKRES
KASETY/WOLNOBIEGU
11-32T
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ
16
SUPORT FP-B902
ŁAŃCUCH
SHIMANO HG40
PIASTA PRZÓD
GL-B57F-D
PIASTA TYŁ
GL-B57R-D
OBRĘCZE
KROSS
OPONY WTB RIDDLER 700x37C
COMP
Szprychy SAPIM
Nyple
Mosiężne
HAMULEC PRZÓD TEKTRO
MD C550
HAMULEC TYŁ TEKTRO MD
C550
DŹWIGNIE HAMULCA SHIMANO CLARIS
R2000
TARCZE HAMULCOWE TEKTRO
(160)
KIEROWNICA ALUMINIUM/31,8/(S- 420 MM, M- 420 MM, L-
440 MM, XL- 440 MM)
WSPORNIK KIEROWNICY
ALUMINIUM/31,8/(S- 80MM, M- 80MM, L- 90MM, XL-
90MM)
SIODŁO SELLE ROYAL
WSPORNIK
SIODŁA ALUMINIUM 27,2x350
STERY FSA
NO.42/ACB;1-1/8"-1,5"
CHWYTY FIZIK TERRA
MICROTEX
PEDAŁY BRAK